Tweede week Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu Tweede week Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu

Tweede week Bournemouth

Blijf op de hoogte en volg Merel

16 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Deze week is ook weer zo omgegaan. Er zijn weer wat vrienden die moesten vertrekken, dat is wel jammer maar daarvoor komen ook weer hele leuke mensen voor terug.
Deze week ben ik naar Bath geweest, het was echt super mooi. De Romeinse baden zijn echt super mooi om te zien. Volgend weekeind ga ik naar Edinburgh daar heb ik wel heel erg veel zin in. Ik kan haast niet geloven dat ik hier al 2 weken ben, voor mijn gevoel zit ik hier al veel langer.
Kijken wat Bournemouth mij volgende week gaat brengen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Merel

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 7149

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 16 Maart 2013

Skilerares opleiding (Wenen - Kaprun - Altenmarkt)

02 September 2012 - 09 November 2012

taalreis Bournemouth

Landen bezocht: