Derde week Engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu Derde week Engeland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu

Derde week Engeland

Blijf op de hoogte en volg Merel

25 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Afgelopen week ben ik begonnen met schoolvoetbal wat wel leuk is voor de afwisseling. Vrijdag hadden we een leraar voor de laatste keer en toen zijn we pizza gaan eten in het centrum: 'pizza conversation class'. Het was gezellig en leuk. Het hoogtepunt van vorige week was mijn trip naar Schotland, Edinburgh. Het was een lange tocht, toen we in Schotland een stop hadden was het -2 graden. Eenmaal aangekomen in Edinburgh hadden we een wandeling door voor 3 uur. Toen waren we helemaal kapot. Die avond gingen we naar ons hotel een plaatsje buiten Edinburgh. De volgende dag gingen we de highlands in alle loch's daar gezien. Nog een boot trip gedaan over loch Katarina. Het was heel mooi allemaal en ik heb er heel erg van genoten.