Zesde week Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu Zesde week Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu

Zesde week Bournemouth

Blijf op de hoogte en volg Merel

15 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Deze week hebben ik en twee vrienden costuums gekocht, we gaan namelijk naar Thorpe park dichtbij Londen op 28 oktober. Ik ben een flintstone (betty) dat wordt dus wel lachen. Verder is het rustiger deze week, er is een nieuwe Italiaanse groep maar die zijn met minder dus we hebben weer plek in de kantine tijdens de lunch. Dit weekeind komen mijn ouders mij opzoeken voor een weekje daar kijk ik nu wel naar uit, ik heb ze namelijk voor bijna 7 weken niet gezien. Ze komen zaterdag en gaan volgende week vrijdag weer naar huis. Ik heb zin om ze alles te laten zien hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Merel

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 7153

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 16 Maart 2013

Skilerares opleiding (Wenen - Kaprun - Altenmarkt)

02 September 2012 - 09 November 2012

taalreis Bournemouth

Landen bezocht: