Zevende en achtste week - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu Zevende en achtste week - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu

Zevende en achtste week

Blijf op de hoogte en volg Merel

30 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Zevende week:
Op school zijn er niet meer veel mensen in de advanced class. Dus moeten we voor ons eerste uur met de upper intermediate meedoen. Gelukkig gaat het goed en zijn de lessen ook goed. Deze week moesten we een trailer maken voor school en dat was leuk om te doen. We zouden namelijk naar Thorpe park en hadden we allemaal een halloween costuum gekocht dus dat konden we mooi gebruiken.

Achtste week:
Deze week zijn mijn ouders mij op komen zoeken. Ik ging op zaterdag ochtend naar Southampton om ze daar weer te zien. Mijn vader kwam met de caravan vanuit Nederland en mijn moeder had een cursus in Nice en zou komen vliegen. Haar vlucht had 4.5 uur vertraging. Dus gingen mijn vader en ik alvast naar Wimborne waar zij hun camping hadden. Later gingen we mijn moeder weer ophalen uit Southampton en waren we met z'n drietjes.
We hebben veel gezien en lekker uiteten geweest. Alleen was het wel jammer dat mijn zusje niet mee kon komen, die zit nu in haar examenjaar en moest veel leren.
We hebben samen veel van de jurassic coasts gezien en veel plaatsjes bezocht.
Afgelopen zondag ben ik met wat vrienden naar Thorpe park geweest. Het was een Halloween editie. Er waren hele lange wachtrijen voor elke attractie maar al met al was het wel heel leuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Merel

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 7152

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 16 Maart 2013

Skilerares opleiding (Wenen - Kaprun - Altenmarkt)

02 September 2012 - 09 November 2012

taalreis Bournemouth

Landen bezocht: