Weekje nummer 9 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu Weekje nummer 9 - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu

Weekje nummer 9

Blijf op de hoogte en volg Merel

03 November 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Deze week is alweer mijn ena laatste week. Op school is het rustig maar volgende week komt er een Nederlandse groep. Iets van 80 Nederlanders, druk dus. Halloween was het deze week, ook op school alle leraren waren verkleed. 1 november hadden we een Halloween feest in een club in Bournemouth, dat was heel gezellig. Dit weekeind ga ik naar Southampton met een vriendin en volgende week gaat mijn laatste week alweer in. Het is echt veel te snel voorbij gegaan. Ik zou nog wel willen blijven.
Als ik thuiskom ben ik maar een weekje thuis ik ga namelijk naar Oostenrijk en ga een skileraren opleiding volgen. Daarna ga ik in Altenmarkt werken, daar heb ik heel veel zin in. Maar eerst nog even ervoor zorgen dat ik een super leuke laatste week is. De dag voor mijn vertrek is er een vuurwerkshow op school. Beter eind kan je niet krijgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Merel

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 7156

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 16 Maart 2013

Skilerares opleiding (Wenen - Kaprun - Altenmarkt)

02 September 2012 - 09 November 2012

taalreis Bournemouth

Landen bezocht: