week nummer 10 de laatste - Reisverslag uit Boekelo, Nederland van Merel Billet - WaarBenJij.nu week nummer 10 de laatste - Reisverslag uit Boekelo, Nederland van Merel Billet - WaarBenJij.nu

week nummer 10 de laatste

Blijf op de hoogte en volg Merel

15 November 2012 | Nederland, Boekelo

Nou de laatste week was met een hoop afscheidsdrankjes. De laatste keer alles doen. Laatste keer voetballen was echt leuk! Weer thuis zijn was in het begin wel weer wennen. Ik moest namelijk weer autorijden en begon met mijn eerste bocht aan de verkeerde kant van de weg. Dat gaat gelukkig nu allemaal weer goed. Zondag op naar mijn volgende avontuur Oostenrijk, ik wil namelijk graag een skilerares worden en ga hiervoor een opleiding volgen. Hier houd ik ook een blog bij voor de gene die mij willen volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Boekelo

Merel

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 7155

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 16 Maart 2013

Skilerares opleiding (Wenen - Kaprun - Altenmarkt)

02 September 2012 - 09 November 2012

taalreis Bournemouth

Landen bezocht: