vijfde week (halverwege) - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu vijfde week (halverwege) - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu

vijfde week (halverwege)

Blijf op de hoogte en volg Merel

08 Oktober 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Deze week was de laatste week van vrienden, dus dat is altijd wel jammer. Er gaan steeds meer mensen weg die alleen gekomen zijn en er komen steeds meer grote groepen. Vorige week was het de laatste week van 40 Italianen van rond de 16/17 en Deze week zijn er 60 bijgekomen. Vandaag was dus ook een hele drukke dag. De lessen worden wel steeds rustiger, ik heb mijn ochtend les met 2 andere personen en mijn middag les met 1 andere persoon. Rustig dus. Maar, dit weekeind ben ik weer naar London geweest op Zondag en deze keer heb ik veel meer gezien dus daar ben ik wel blij mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Merel

Actief sinds 06 Maart 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 7148

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 16 Maart 2013

Skilerares opleiding (Wenen - Kaprun - Altenmarkt)

02 September 2012 - 09 November 2012

taalreis Bournemouth

Landen bezocht: