Eerste week Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu Eerste week Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Merel Billet - WaarBenJij.nu

Eerste week Bournemouth

Blijf op de hoogte en volg Merel

10 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Mijn reis begon op 2 September. Mijn reis verliep zo goed dat er wel iets mis zou moeten gaan. En jahoor,toen ik aankwam in Bournemouth kwam ik erachter dat ik mijn laptop in Nederland op schiphol had laten liggen bij de bagage controle. Gelukkig hebben mijn ouders contact op genomen en ontvang ik hem vandaag per post. De eerste week heb ik gelijk al veel ondernomen. Ik ben bijvoorbeeld naar de Jurassic Coast geweest die super mooi waren. En ben ik in het weekeind naar Eton, Windsor en Oxford geweest wat ook super was. In Oxford naar de eetzaal van de film Harry Potter geweest. De week was echt voorbij gevlogen. In het begin had ik het natuurlijk wel moeilijk omdat je toch in een heel ander land ineens in je eentje zit. Gelukkig heb ik heel veel nieuwe lieve mensen ontmoet waarvan helaas een heleboel afgelopen weekeind moesten vertrekken. Deze week komen er weer een heleboel nieuwe mensen, en hopenlijk wordt deze week net zo leuk als de vorige.